Gratis frakt vid upphämtning på Forma

Frågor & svar


Här hittar du svar på alla dem vanligaste frågorna vi får av våra kunder.

Betalning


Din faktura skickas till den e-postadress du angett vid köptillfället.
Fakturan skickas till dig samtidigt som vi skickar ut din beställning för leverans.

Om du inte har fått fakturan kan den alltid återfinnas i .pdf-format inne på ditt PaysonKonto. Eventuell påminnelse skickas till din fysiska postadress.

Har du inte fått fakturan och du saknar PaysonKonto? Kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig gärna!

Du kan delbetala köp över 300 kr. Du väljer själv om du vill betala räntefritt över en period på 3, 6 eller 12 månader. För större summor erbjuds även 24 månader (ej räntefritt).

Delbetalningsavin skickas via post varje månad. Uppläggningsavgift, aviavgift och ränta framgår vid köptillfället.

Det går alldeles utmärkt. Vill du betala hela köpesumman på den avin du fått så använder du helt enkelt bara de angivna uppgifterna för att betala hela beloppet.

Absolut! Vill du flytta fram förfallodatumet är det bara att kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret på hemsidan eller via telefon så hjälper vi dig med det.

Byte & retur


Nej, en retur kostar ingenting. Förutsatt att vi får tillbaks varan i sitt originalskick och i originalförpackningen.

För hjälp med ett returärende och för att få en retursedel, kontakta oss på kundtjänst!

Du kommer få en returbekräftelse via mail så fort vi mottagit din retur. Det kan ibland ta upp till 14 dagar för en retur att komma till oss och behandlas på vårt lager.

Såhär gör du en retur:

1) Kontakta oss på kundtjänst och berätta att du vill göra en retur.

2) Kundtjänst kommer att skicka en returfraktsedel till dig inom 24h via epost.

3) Skriv ut returfraktsedeln, förslut paketet och klistra på returfraktsedeln på ditt paket.

4) Lämna in ditt paket till ditt postombud. (Spara alltid ditt inlämningskvitto)

5) Klart! Nu väntar vi på att din retur ska inkomma till vårt lager. Så fort vi mottagit och behandlat din retur så skickar vi dig en returbekräftelse via mail.

Om det uppstår problem eller frågor under tiden, hör av dig till vår kundtjänst, de hjälper dig!

Så fort du har mottagit en returbekräftelse till din e-postadress så startar processen för din återbetalning.

  • Betalkort, 1-5 bankdagar. Återbetalningen görs till samma kort som användes vid köpet.
  • Direktbetalning, 1-5 bankdagar. Återbetalningen görs till samma konto som användes vid köpet.
  • PayPal, 1-5 bankdagar. Återbetalningen görs till samma PayPal-konto som användes vid köpet.

Övriga frågor


Ja, fiskvårdsbidrag fungerar utmärkt att använda hos oss.

Det betyder att vår nätbutik använder sig av krypterad SSL-anslutning när känsliga kunduppgifter skickas eller visas mellan servrar, till exempel vid kortbetalning.

Kort och gott så är det branchstandard för säkerhet online och det finns till för att du tryggt ska kunna handla hos oss som på vilken annan stor och välkänd nätbutik som helst.

Kort svar: Ja.

Långt svar: Inga trick och inget finstilt. Vi tror på att göra rätt för oss. Därför, om du mot förmodan inte är helt nöjd med ditt köp hos oss på Styrkafamiljen så behöver du bara ta kontakt med vår kundtjänst så kommer vi ordna en retur av alla dina pengar. Inga frågor ställda.

Vi litar på dig, men för att skydda oss mot bedrägerier så är vår 100% nöjdhetsgaranti endast giltig på förstagångsköp av en produkt eller tjänst, och inom dem första 30 dagarna från att din betalning gått igenom.

Hittar du inte svaret på just din fråga?